Presidentens møte
Rotaryårets første møte
Oddleif Stokkeland ledet sitt første møte som president, og det var en engasjert gjeng som diskuterte høstens program. Diskusjonen rundt bordet gikk lett, og det kom mange gode forslag som komiteene kan jobbe videre med fremover.

30. april 2022
Styreseminar i Ålesund
Som en forberedelse til nytt Rotary-år 2022-23 og for å oppdatere styrets kompetanse, har vi vært på dagseminar i Ålesund i dag